91/2 Mayıs Ayı Acemi Birlikleri Açıklan mı?

2.749

Merhaba değerli mehmetcik kardeşlerimiz,

2011 yılı içerisinde askerlik yapıcak olan asker adaylarının celp dönemleri asal resmi internet sitesinde açıklandı, 91-1 şubat ayı askerlerini acemi birliklerine gönderdik, sıra 91-2 tertip olan mayıs ayı askerlerimizde, mayıs ayında askere gidicek olan arkadaşlarımız ptt şubelerinden alıcakları edevlet şifresi ile Asker Alma ve Seferberlik  kısmından sorgulama işlemlerini yapabilirler. Acemi birlikleri mayıs ayının ortalarına doğru açıklanıcaktır, e devlet sitesine Google Sorgulama yapabilirsiniz.

Yorum yok
  1. ramazan diyor

    neresi çıkmış benim yardımcı olablırmisiniz

  2. recep aydın diyor

    91/2 devre acemı bırlık yerımı ogrenmek ıstıyorum

  3. gökhan kasap diyor

    ben gokhan nereye gıtcemı ogrencem ama bı turlu bulamıyorum nasıl ogrencem ben bunu ?

  4. hüseyin emre altay diyor

    acıklandımı nereye gidicemiz

  5. sıtkıcan tükmen diyor

    abi nezaman acıllanır

  6. GÖKAHAN EKİNCİ diyor

    mayıs nereye dustuyum belımı 91re 2

  7. gökcan yıldız diyor

    Acemi Birliğim Nereye Düştü Yardımcı Olurmusunuz !

  8. Ali Çelik diyor

    Selam Arkadaşlar askerlikler 6 mayıs cuma günü açıklancak heralde kendi sitesinde öle yazıyor. ben tecili bozdurmustum subatta almadılar mayısı bekliyorum bir an önce çıkarda giderim inşaallah hayırlı tezkereler.

  9. ahmet alemdar diyor

    ben ahmet.ç 1991 doğumluyum nezaman askere giderim

  10. mustafa diyor

    selam arkadaşlar aynen 6 mayısta açıklanacakk 88 dogumluyumm ama bi türlü beni askere almıyorlarr..)))

  11. mustafa daniş diyor

    91-2 devrenin acemi birliği yerleri acıklandmı acaba ne zaman acıklanır yardımcı olursanız sevinirim

  12. Ali diyor

    aynen ali kardeşim benimde subat ayında çıkmadı..bugün şubeyi aradım ancak henüz belli olmamış yarın tekrar arayacağım hakkımızda hayırlısı olsun arkadaşlar..

  13. hasan ozan diyor

    selam ali celık kardesım baktın mı netten cıkmısmı sana bende tecıl bozdurmusdum???

  14. Aygün ÇAYIROĞLU diyor

    S.a kardeşlerim 91-2 tertipler türkiye.gov.tr sitesinde 6 mayıs askeri birliklerin açıklanacağını yazmış .

  15. ali tolga tatlı diyor

    askere nezaman gidecem

  16. Ali Çelik diyor

    hasan kardeşim baktım da daha acıklanmamıs acıklandıgı anda yazarsanız sevnrm heran o siteye giriyorum

  17. siirtli bayram diyor

    arkadaşlar yerler belli olmuş askerlik şubusinde öğrene bilisiniz..

  18. doğancan yıldırım diyor

    açıklandı arkadaşlar manisa.merkez.piyade benimle aynı yer varsa yazsın (b ) grp gidiyorum

  19. Cetin Selçuk diyor

    Slm Manisa Kırkağaça düştüm Şubeden öğrenirsiniz arkaşlar …..

  20. taner akcan diyor

    taner akcan mardin emret komutanım pztesi yerim belli olacak şubeyi aradım öyle dedi xd :D:D:D gel tezekere gel lan .ÇD:D:D:D

  21. abdullah sekmen diyor

    askerlikmi ögrenmek istiyorum

  22. Bekir Çayırcı diyor

    91/2 sivas piyade varmı arkadaşlar

  23. Bekir Çayırcı diyor

    91/2 sivas piyade varmı arkadaşlar

  24. yusuf günay diyor

    125.jandarma er eğitim alay komutanlığı safranbolu 23.05.2011 teslim

  25. sedat çakır diyor

    evet arkadaşlar banada ilk şubatta gidermsin deiye izlamıltım ama gittigimde mayısta dediler ve 6 mayısta gidip sordum ama ne yazikki daha listeler yeni yazılmaya başlamış ve dedikleri internetten ögrenebilirsinz dediler ama ne yazikki internetten de baktım ama hala bişey yok nebiçim iş anlamdım ya pazartesi günü listeler hazır olucak asılacak dediler gine işimz pazartesiye kaldı of şindiden hayırlı teskereler herkese

  26. çetin peker diyor

    askere ne zaman gidecem

  27. ökkeş güzel diyor

    18 inci samsun piyade alayı çavuş eğitim taburu ben ankaradan öğrendim

    arkadaşlar yorumlarınızı beklıyorum usta birliğim nereye düşer

    BİZE HER YER OSMANİYE……..

  28. DOĞANCAN..YILDIRIM.. diyor

    TERTİPLERİM YERLER AÇIKLANDI 91/2 GURUP(B) 1İNCİ P.EĞT.TUG.K.LIĞI/MERKEZ AYNI YER OLAN YAZSIN
    06,07,2011 teslim…..

  29. DOĞANCAN...YILDIRIM... diyor

    TERTİPLERİM YERLER AÇIKLANDI 91/2 GURUP(B) 1İNCİ P.EĞT.TUG.K.LIĞI/MERKEZ AYNI YER OLAN YAZSIN
    06,07,2011 teslim…..

  30. malik ejder yılmaz diyor

    bu öğrenen arkadaşlar nerden öğrendiğinizi bir yazar mısınız ?

  31. veysel polat diyor

    ben gigderim askere anam ağlar bacım ağlar

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.