91/2 askerlik yerleri

12.887

91/2 askerlik yerleri şubat ayında askere gidicek olan mehmetciklerimiz gittikten 3 ay sonra açıklanacaktır. Şimdiden tüm mehmetciklerimize hayırlı teskereler diliyoruz, yakınlarına sabır diliyoruz.

Yorum yok
  1. isa marmara diyor

    ne zaman gidiyoruz biz

  2. kaner biçer diyor

    askerlik yerım

  3. adil bakar diyor

    balıkesir

  4. ismail aybey diyor

    slm ben 91 2 askere gideceğim ama nereye ne zaman gideceğim öğrenebilirmiyim lütfen cevabınızı beliyorum

  5. özcan doğan diyor

    slm ben özcan doğan 91 doğumluyum nereye düştüm acaba

  6. uğuz demir diyor

    slm ben 91/2 gitcem de yerim bellimi öğrene bilirmiyim lütfgen?

  7. imirza gülmez diyor

    selam arkadaslarr 91 dogumlum ne zamn gıdegımı bılmıyorumm

  8. sezgin ödekbaş diyor

    selam bende askere gidiyom

  9. Volkan Kaçar diyor

    ISPARTA İÇ GUVENLİK EĞİTİM VE TATBİKAT MERKEZ KOMANDO EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI HAYIRLISI OLSUN

  10. nizanuzun diyor

    mayısta askere gidecem nereye düştüğümü ogrenebilirmiyim?

  11. gökhan solaklar diyor

    volkan açar sana diyorum allah yardımcın olsun başka birşey demiyorum türküyenin en pis yerlerinde bir yer

  12. zübeyir çetin diyor

    askere nezaman gitcm

  13. emrah ural diyor

    slm arkadaslar bnde mayısta askere gitcem ama nereye gittigimi nasıl ögrenebilirm?

  14. ONUR YILDIRIM diyor

    GİRESUN GÖRELE 91 DOĞUMLUYUM ASKERLİĞİM NEREYE ÇIKTI VE NE ZAMAN GİDECEĞİM? CEVABINIZI BEKLİYORUM

  15. mustafa aslan diyor

    askerlık yerım nerseı

  16. mustafa aslan diyor

    askerlşk yerım nnersı

  17. alican atasever diyor

    Arkadaşlar facebook a da toplanalım grub ://.facebook.com/home.php?sk=group_164281063620591#!/home.php?sk=group_164281063620591

  18. tahir özdal costu diyor

    kardes ben tahir özdal 91/1 olan ver istanbul kücükyalıya düsen varsa yazsın

  19. zülküf uzan diyor

    slm bn d.bakır dan askeregidcemde 91/2 yerim belli oldumu lütfen bir baksanız

  20. harun tatar diyor

    aqa millet öqreniyo internetten bis niye öqrenemiyoruz nere düştüğümüzü bakın qitmem haa:D

  21. Fatih Aygün diyor

    Selam MAYIS 2011 askere gidecekler tanışalım ekleyin f.ayg@hotmail.com

  22. ramazan tatlıer diyor

    meraba acemı bırlık ankara mamak muharebe olarak gidiyorum usta bırlıgım nereye dusebılır ogrenebılır mıyım 91 1 gidiyorum

  23. Onur diyor

    sevk tarihinizden 15 gün önce açıklanıyor bende 2 gidiyorum 23 mayıs sevk tarihim 8 mayısta açıklanıyor e devletten bakabilirsiniz 😉

  24. gökhan kocaman diyor

    selam ben gökhan kocaman 91/2 gidiyorum şimdiden tertiplerime hayırlı teskereler diliyorum. herşeyin başı sağlık unutmayın…

  25. cemıl KARKAS diyor

    SELAM ARKADASLAR HERKES COK HEYECANLI SIIZI HISEDEBILIORM CUNKU AYNI DUYGULARDAYIZ ALLAH YARDIMCIMIZZ OLSUNN.. KUMRAL SARISIN FARKETMEZ PIYADELER AFETMEZ!91.2 TUM DEVRELERE SELAM…SON 2.5 AYIMIZZZZ TADINI CIKARALMMMM

  26. sait aydemir diyor

    selam bütün 91-2 tertiplerim ben cok heyecanlıyım cunku vatan borcunu odeme zamanı suan bizde allah ya hayırlısıyla bitirmeyi yada kahramanca sehit olmayı nasip eder butun kardeslerime selam olsun allah yar ve yardımcınız olsun selametle

  27. turgut annaç diyor

    91/2 tertiplerıme slm nereye dustumu cok merk edyrm hayrlısyla bı gtskde sait aydemir o heyecan bndede var kardşşş k.i.b a.e.o

  28. muzaffer yanarateş diyor

    Slm arkadaşlar bende 2. devre olark gidecm inş. mayıs ayını sabırsızlıkla bekliyorum bakalım nereden su içecz 🙂 şimdiden 91/2 giden tüm arkadaşlara (bende dahil) Allah yardımcımz olsun saygılarımla…

  29. ismail ateş diyor

    askere nereye düştüm ltfn cvp yazın

  30. yasin can diyor

    nezaman askere gitcem sürüsü nezaman alıcam nereye gitcem?

  31. alper yıldız diyor

    s.a 91/2 tertip mayıs ayınıı iple çekiyorum gönulluu komando olarak yazdırdım.. insallah komando çıkarr mayısın kaçında bellii olacakk nereye düştügümüz..şimdiden tesekkürler..

  32. sait ceylan diyor

    slm 91/2 tertiplerim nasılsınız mayın ayının 24 27 arasında teslim olucağız herkeze 2 ayımız kaldı ben şimdiden herkese hayırlı teskereler

  33. erdoğan külcü diyor

    ben 91/2 abı nerye dustugumu blmyrm:s solrmsnz erdogan suraya dustn dersnz svnrm abcm smddn saoln:S ama bse yzn ltfn

  34. mahmut.hasar diyor

    ne zaman gidecegimi merak ediyorum

  35. hasan basmacı diyor

    Şeklini ay ve yıldızdan
    Rengini kanımızdan
    Şevkini ulusumuzdan
    varlığını canımızdan aldın
    Senin için can vermeyene
    Senin için kan dökmeyene yaşamak haram olsun
    Varlığını ilelebet yaşatmak en kutsal görevim,
    Seni ilelebet dalgalandırak namus borcumdur ödeyeceğim..
    Ne Mutu Türküm DİYENE!!!

    HER ŞEY VATAN İÇİN!

  36. osman gürlük diyor

    91/2lerin yerleri

  37. Samet Bariş diyor

    merhabalar ben 91/2 olarak askerlik görevime baslayacagım acaba nerde acemilik dönemimi gerçekleştirecem öğrenebilirmiyim…

  38. HAKAN SEMERCİ diyor

    mayısın ilk haftası askerlik şubesine gidip nereye düştüğümüze bakıcaz dimi.cvp yazan arkadaşa şimdiden eşekkürler.

  39. Yunus Emre Çavuş diyor

    91/2 gidecek olan tertiplerim kimse heyecan yapmasın :DD askerlik yerleri 9 mayısta belli oluyor.. askerlik şubelerine isimler asılacak… şimdiden hayırlı teskereler tertiplerim.. tanışalım tertipler, belli mi olur belki aynı yere düşeriz :DD yunusemrecavus@msn.com

  40. ali yaramış diyor

    askerlik yerimi çokmerak ediyom biran önce gitmek istiyom bütün devre arkadaşlarımn allah yardımcısı olsun hayırlı teskereler

  41. ABDULLAH SONKAYA diyor

    benim yerim belli olmuşmu acaba??

  42. huseyın coban diyor

    bende 91/2 askere gıdıcem giresun eynesıllıyım cok merak edıyom nereye gıdıcemı offfffff offffffffff

  43. emre kocak diyor

    bende 91/2 gidiyorum ALLAH hepimizin yardımcısı olsun

  44. abdullah çakır diyor

    91/2 bende gideçegim alahım izin verir se vatan porçu namus borçudur allah herkesi korusun

  45. osman gürlük diyor

    91 2tertibim yerim neresi acba

  46. ismai şiray diyor

    91/2 tertibi askerlik yerim ne zaman belli olcak ve nasıl ögrene bilirim

  47. ayhan eldiyar diyor

    ne farkeder gardaş hepimize hayırlı teskereler

  48. ömer büyüksofuoğlu diyor

    91//2 tertipim nezman askere gidecem ve yerim nezaman beli olacak bilen varmı ??????????

  49. ali eren diyor

    s.a arkadaşlar devrelerim 91/2 ne zaman gidiyor mayıs ayının kaçında gidiyorlar haberiniz varmı

  50. erol erim diyor

    arkadaşlar 91e 2 tertipler yerleri henüz beli degilmiş ama bu hafata açıklanması bekleniyo bende 91 2yim inş herkez içn hayırlısı ne ise ora düşer şimdi den hayırlı teskerler 🙂

  51. osman çırak diyor

    slm arkadaslar şubat ayında edevletten baktım hakınızda herhangi bir sonuç bulunmamaktadır yazıyordu. Şimdi ise hakkınızda herhangi bir sınıflandırma sonucu bulunmamaktadır yazıyor. Sizce mayıs mı gidicem. Aynı konumda olan varsa yazsın. Şimdiden herkese hayırlı tezkereler..

  52. burak kol diyor

    slm tertiplerim benim 91/2 allah yardımcımız olsun.

  53. tunahan yurtseven diyor

    tertiplerim biz nereye düştuk yaa bilen vrmı ne zamn açıklanacak

  54. tayfun şahin diyor

    herkeze hayırlı teskerelerde bende mayısta gidyom sünüs ü almdan nasıl öğrencez

  55. halilibrahim diyor

    ben 91 dogumluyum ve mayista askere gidicem ama Askerlik Sülüs Kağıdimin ne zamna gelecegini ogrenmek istiyorum

  56. mertaydoğan diyor

    atarsa 88

  57. kadir demirtaş diyor

    arkadaşlar mayısın 20 sinden sonra yolcuyuz hepimiz askeriyede tanıdıgı olan ayın ikisinde ögrenebilirler nereye düştügünü ama olmayanlarda ayın 15 de gidip sürüsü alabilcek

  58. cafer çiçek diyor

    merhaba ben 912 askere gitecem acaba nereye düştügümü ögrenebilirmiyim

  59. vedat erdoğdu diyor

    91/2 gideceyim nereye düştü mü ögrenebilirmiyim…

  60. esat zeybek diyor

    izmir foça komando

  61. çağlar karabağ diyor

    arkadaşlar bende 91/2 tertip olarak gidecem,ve nereye ne olarak gideceğimide biliyorum.kütahya,havacıayıptır sölemesi :). sizde şimdiden öğrenmek isterseniz gidin bi ptt ye alın bi e-devlet şifresi ordan öğrenebilirsiniz,benden söylemesi.herkeze hayırlı tezkereler

  62. Muammer ceyhun diyor

    VEDAT ERDOĞDU

    15 MAYIS,TA ŞUBEYE GİT VE BELGENİ ALABİLİRSİN AMA DEDİĞİM GİBİ 15 MAYISTA GİT

  63. nuri höçük diyor

    slm arkadaşlar 91 2 tertiplerim mayısın 2 sinde sülüsü alıyoruz 12 sinde gidiyoruz allah emanet olun şimdi den allah kurtarsın

  64. Hasan Çalışkan diyor

    askere nezaman ve nereye gidiceyimi örenmek istiyorum

  65. Sercan İçoğlu diyor

    s.a arkadaslar bende 91/2 gidiyorum nasipse Şimdiden Bütün Arkadaşlara Hayırlı Teskereler Diliyorum.. Unutmayalım ki Başlamak Bitirmenin Yarısıdır. 😉 Dadaşlar diyarı ERZURUMDAN Bütün Kardeşlerime Selam oLsun….

  66. yasin polat diyor

    ben 91/2 askere gideceğim düştüğümüz yerler belli oldumu nereden öğrenebiliriz..?

  67. Safa baştan diyor

    vay bee askerlik herkes heycanlı gidicez öpülcez gelicez be olum 😀

  68. turgay alyaprak diyor

    ben mayısta sülüs alıyorum kaçında yollucak lar benii

  69. emre aygün diyor

    slm arkadaslar 912 tertip nereye gidecegimizi ogrenen varsa soylesin simdiden herkese hayirli olsun…

  70. GöztepeLi diyor

    Arkadaşlar Şubatta Mayısta Ağustos ve Kasımda gidecek olan Askerlerin yerleri ayların 10un da yerleri belli olur.

  71. ali şen diyor

    sayın arkadslar mayıs 5 10 arası cıkyor size verilen kagıdın sevk tarihiniz var o kesin tarih deyildir zaten o kagıtda acıklama yazıyor sevk tarihiden 15 gün önceden gidilip örenliyor herlde su anda a b c d gruplar varmıs o gruplar göre gidiyolar bende maysı dönem askerim mayıs 5 de subeme ugurcam büyük itimal cıkmısıdr tekkürler

  72. cihan tilgen diyor

    91/2 gidiyorum nereye düştügümü ögrenebilirmiyim

  73. tugay yıldırım diyor

    sayın akadslar ben 88/2 olarak askere gıdecektım ama okul nedenıyle kendı tertıplerımle gıdemedım ama benım gorusum boyle oldugu ıoyı oldu benım ıcın hekez kendı tertıplerınen askere gıtmek ısterde ama olmadı bızım kaderımız 91/2 gıtmekmıs ne olrsa olsun bu bızım vatan borcumuz yapıp gelecegız hep beraber sımdıden hepınıze hayırlı teskereler.

  74. yaşar baş diyor

    Selam sinop/gerze 91/2 acemi birliğinin nereye düştüğünü nasıl öğrene biliriz ?

  75. ergin erensayın diyor

    slm ben 91/2 acaba yerim belli oldumu

  76. memet çeçen diyor

    slm ben mardinden memet 91 e 2 gitcem.gönullü komando olarak allah yardımcımız olsun.bu heyecanı paylaşmak isteyen kardeşlerimle sohpet etmek isterm cecen1991@hotmail.com “her türkk askeer doğar”…

  77. kerem diyor

    6 mayıs cuma aksamı belli olacak ptt den sifresini alanlar netten ögrenebılırler…

  78. aziz baba diyor

    merak etmeyin lennn

  79. seydoş çetin diyor

    slm kardeslerım bende 91 2 gıdıyorum bugun askerlık subesune gıttm sunuz ıcın bana soyledıler mayısın 13 de verılecelekmıs tum tertıplerıme hayırlı olmasını dılıyorum allah sabır versın bıe hadı a,o,l

  80. emre abacı diyor

    sa ben 91 /2 gıdecemde acaba nereye gıdecegımız acıklandımı????????

  81. ümit bayram diyor

    tertiplerim fazla merat etmeyin bu hafta içinde belli olacak.mardin 91-2 tertiplere kısacası herkese şimdiden hayırlı teskereler………………..

  82. semih özdemir diyor

    Kardeşlerim bu ayın 10 undan sonra bağlı oldugunuz askerlik şubelerinde asılacaktır gideceğimiz yerder 91/2 hepinize hayırlı teskereler

  83. cello diyor

    tertiblerim bende 91/2 gidiyorumda bide A-b varmıs bu konuyla bilgisi olan var mı?

  84. ibrahim yıldırım diyor

    arkadaşlar askerlik şubesini aradım adam diyor ki 15 inde sülüsleri alabilirsiniz ama 15 i pazar 16 artık alırız.öğrenmek içinde 6 ile 9 arası diyor
    :))) helo bitirelim gelelim nedir bu

  85. hüseyin diyor

    herkese selam arkadaslar eqitim yapacaqımız yerler mayısın 10 unda belli olacak eqer e-devleti olan varsa ordada bakabilir hayırlı teskerelere herkese

  86. ibrahim ceylan diyor

    Tertipler daha erken 6 ile 10 mayıs arası belli olucak her yerde bu tarih aralığında gün vermişler… telaşa gerek yok tertipler nasıl olsa gidicez… ALLAHA EMANET OLUN TERTİPLER BeLKide Aynı Yerlere düşücez birbirimizi Tanımıyoruz… 🙂 Hepimiz En güzeL arkadaşLıkLarı kurarız inş… UNUTMAYIN Biz ORAYA Birbirimizi DeğiL pkkyı Yemek iÇiN GİDİYORUZ….

  87. kadir öztürk diyor

    slm arkadaşlar.ben de 88/2 dk gidiyorum tecilliydim. istanbul beykoza bağlıyım. telefonla aradım bilgi vermiyorlar ayın 10 nunu beekleyin diyorlar. msb daki duyuruda 6 sında belli olucak diyor. e-devletten öğrenebilirsiniz diyorlar sanki e-devlet doğru düzgün çalışıyor.
    nereye düştüğü belli olan bir arkadaş varsa bana ulaşabilirmi.hangi askerlik şubesi erken açıklıyosa orayı arayıp öğrenebiliriz. biyomedikal_kou@hotmail.com

  88. cıhan diyor

    ıspartaya dusmeyın cehenem ısparta mrkz

  89. emra kamaç diyor

    slm….ben2 gün önce organımı kaybettim.:(acaba askere alırlarmı şimdiden teşekkürler herkeze hayırlı teskereler

  90. emin emektar diyor

    Bu askerlik bitermi be tam qeçliqimin hızlı caqında asker olup qidiyorum hayat bu yha tutarsa ama hayat insana qercekleri öqretiyo aslında bu vatana millete askerlik yapılmaz da mecburuz hakimin savcınn büyük insanların zenqin insanların oqlu askerlik bile yapmıo ama biz vatan borcumuzu ödenmeye qidiyoruz biz iki kafadar qidiyoruz cok sevdqim arkadaşmla belki o blmio onu ne kadar çok sewdqimi oda önemli deqil sevldqini blsin yeter birde çok sevdiqim kız arkadaşım var onu canımdan çok sevfiyorum

  91. umut TÜRKYILMAZ diyor

    slm tertiplerim ben zonguldak alaplıdan allah bütün mehmetçikleri vü bizleri korusun cenabı allah yar ve yardımcımız olsun. unutmayın arkadaşlar biz mustafa kemal atatürkün askeriyiz. Atatürk bize yaşamayı değil ölmeyi emretmiştir….. ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ

  92. Harun diyor

    Evet. A ve B olarak cikabiliyor. A cikarsa 20-25 Mayis civarlarinda askere gidersin. B cikarsa ise 5-10 Temmuz arasinda gidersin.

    Allah kurtarsin 🙂
    90/2 Has dedeniz 🙂

  93. fatih özcan diyor

    ya arkadaşlar acemi birliği nereye düştüğünü öğrenen varmi bazı arkadaşlar öğrenmişde simdiden tüm tertiplerime hatırlı teskereler diliyorum

  94. murat bilgiç diyor

    abicim yerimi ögrenemedim şube birşey söylemiyoo 91/2 dediler hala bekliyoruzz

  95. Savaştepe Balıkesir diyor

    işte qeldik işte qidiyoruz bizde her ana evladı qibi asker olmaya qidioz savaştepe balıkesir merkez akıllı olsun herkez necip yılmaz emin emektar

  96. murat kabadayı diyor

    arkadslar e devlttn girdiiğinizde hakkınızda bşr sınıflandırma bulunmuyor derse eğer endişelenmeyin cnk da acıklanmamıstır

  97. Cemalettin SOLGÜL diyor

    herkeze hayırlı teskereler

  98. sinan aydın diyor

    askerlik yapacağım yer neresi

  99. MURAT diyor

    arkdaşlar ben 90 lıyım 91/2 askere gitcem yerlerimiz belli oldu 06/05/2011 saat 9,30 sıralarında. .turkiye.gov.tr adresinden e-devlet şifreniz ile öğrenebilirsiniz. ben 9uncu jandarma komutanlıgı bilecige gidiyorum warsa eklesin msnimi devreler sivaslıyım msn adresim
    BoRDoBeReLi58@live.com
    hepimize hayırlı 460 lar:D

  100. serkan bilir diyor

    arkadaşlar nerden öğreniliyor bu askerlik yaa

  101. kenan memoğlu diyor

    sivas merkeze düşün arkadaşlar varmi

  102. ahmet akçık diyor

    bn ahmet 91/2 askerim nereye çıktıgını bilmiyorum ögrenebilirmiyim

  103. Mehmet Akif Doğan diyor

    SELAM ARKADAŞLAR BENDE 91/2 GİDİORUM ..
    BİLECİK İL ULAÇTIRMA JANTARMA ALAYI …

  104. yaşar babadağ diyor

    ya arakadaslar e devlet ile öğrenebiliyormuuyuz askerlik yerimizi

  105. ozan bal diyor

    Manisa Kırkağaç 91 /2 Jandarma karakol yerler belli oLdu dede Varsa kırkağaca düşen yazsınn

  106. gökhan topal diyor

    bende gidiyorym çanakkale ezine j.er egitim taburu komutanlıgı

  107. emre gülle diyor

    arkadaşlar mayısta gidecek lolanların yerleri ne zaman belli oluyor

  108. sait arslan diyor

    ya arkadaşlar wende neaman gidecemi nilmiyorum aertipma 2 düşe wilirm ama sizlerden cwp wkliyom t

  109. cihan uçar diyor

    bende 91)2 gıdıyorum bılecık e dustum memet akıf dogan aynı yerdeyız orda karsılasmak dılegıyle sımdıden hayırlı teskereler

  110. Erdi Timur diyor

    bende 91/2 gidiorum ankaraya çıktı acemilik

    sülüsü erken yda sevk tarihne yakın almak bişeyi deiştiirmi yksa sevk tarihinde ne yazıosa ozamanmı teslm olucam ?

  111. taner akcan diyor

    taner akcan mardin emret komutanım izmir bornova ya düştüm :)) düşer varsa eklesin beni gfb–taner@hotmail.com

  112. semih özdemir diyor

    Arkadaşlar ısparta iç güvenlik eğitim ve tatbikat merkez komando eğitim alay komutanlığı 91/2 aranızda varsa aynı yere düsen arda.ozdmr@hotmail.com

  113. soner yaşar diyor

    nerden ogrenıyonuz arkadaslar

  114. ali taştekin diyor

    SLM ARKADAŞLAR BİLECİĞE DÜŞEN VARMI?

  115. Emin yorgun diyor

    91/2 EMİN YORGUN
    İZMİR KONAK DENİZCİ
    (-O ŞİMDİ BAHRİYELİ-)

  116. ahmet gültekin diyor

    mrb ben manısa kırkağac 62ncı jandarma komando eğitim alayı tertip warsa tnsmak ısterım kafkas.1515@hotmail.com eklıyebılırsınız

  117. süleyman yeşildağ diyor

    bursa gemlik.var mı ısparta iç güvenlik

  118. uğur yüksel diyor

    hatay-iskenderun varmı arkadaşlar

  119. siirtlibayram diyor

    ben ankaradan bende 91 2 gidiyorum mayısın 27 sine yolscluk hekese iyi teskereler

  120. Rıdvan diyor

    ArkadasLAR MAYIS 30 DAN SONRA MUAYENE OLANLAR HEMEN GİDİYORR HABERİNİZ OLSUNN

  121. serseri54 diyor

    vaybe torunda bot bağlamış torunlar şafak 150 zorunuza gitmesin

  122. mehmet demir diyor

    slm ben 91 3 askere gideceğim acaba yerim belli olmuşmudur ya bi baksanız tşkler

  123. KADİR EKE diyor

    ARKADAŞLAR BEN MARDINDEN 91.2 GIDECEZ MAYISTA YER BELLI OUYO HERKESE HAYIRLI TEZKERELER DIIYORUM KİB

  124. halil arslan diyor

    1992doğumluyum ne zaman askere gidecegimi bilmiyorum

  125. veysel çiftçi diyor

    slm antepten 92 doğumluyum ne zaman askere gideceğim acil söylermisiniz tşkler

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.