91/1 Askerlik Yerleri, Acemi Birlikleri

17.422

Evet arkadaşlar,

90/4 tertip olarak askere gidicek olan arkadaşlarımızın askerlik yerleri 1-2 gün önce açıklanmıştır. Acemi birliğini öğrenemeyen arkadaşlar varsa bağlı oldukları askerlik şubesini arayarak düştükleri acemi birliğini öğrenebilirler,

Yavaş yavaş askere gidicek olan 90/4 arkadaşlarımızın ardından, gözer 90/1 askerlere çevrildi, onlarda şubat ayında asker olucaklar, 1991/1 olarak vatani görevini nerede yapacağını merak eden arkadaşlar bizi takip etsinler, yerleri açıklanır açıklanmaz sitemizden sizlere duyuracağız.

Hepinize hayırlı teskereler diliyoruz.

Saygılarımızla, AskerlikSorgulama.Com

170 Yorumlar
  1. ahmet diyor

    1991 dogumluyum subart celp dönemim yerimi ögrenmek istiyorum msn ye msj atarsanız sevinirim amasya merzifon

  2. samet kara diyor

    mrb lar ben aksaray merkez doğumluyum 1991 doğumlugum nereye düştügümü nerden araştırabilirim yardımcı olursanız sevinirim herkeze hayırlı teskereler diliyorum

  3. ömer candemir diyor

    1991 1ler nerede askerlik yapacağı açıklandı mı

  4. yunus koca diyor

    mrhabalar ben aksaray gülağaç dan 1991 dogumluyum kaç tertip giderim nasıl ögreenebilirim yardımcı olrsanız sevinirim teşekkürler

  5. recep karakoyun diyor

    SLM BEN NEVŞEHİRDEN RECEP 91E 1 GİDİYORUM ŞUBART AYINDA ÇANAKKALEYE GİDECEK ARKADAŞ LAR VARSA BURAYA İLETİ ATSINLAR

  6. mustafa koç diyor

    1990 doğumluyum normalde 90a1 gitmam lazımdı ama ameliyat oldum biryıl tecil ettirdim 02 08 2010 tarihinde tecili bozdurdum acaba 91e1 gidebilirmiyim bana yardımcı olursanız sevinirim

  7. savaş örkmiz diyor

    aziz kardeşim ben diyarbakır iskenderpaşadan savaş bende senin gibi 91/1kalkıyorum merak etme şubatın ilk haftası yerimiz belli olur 1tertip kral tertip sen nerde kalıyorsun şimdiden allah sabır versin bize

  8. oktay coşar diyor

    feyyaz kardeş sen ögrendinmi nereye gidecegini

  9. metin selvi diyor

    slm nesaman askere gidecez yaw 91 1biri bişey desin

  10. zeki yıldırım diyor

    91/1 tertip gaziantep şehitkamil ben nereye gideceğimmm açıklanmışmıdır acaba cvp en kısa zamnda verirseniz sewinirim

  11. veysel eptilik diyor

    ben1991 birliyim1tetip gidecem

  12. israfil oylum diyor

    selam ben çok merak ediyorum askerligimi nerde yapcam merakla bekliyom

  13. ibrahim çağlı diyor

    arkadaşlar 91 e 1 tertipler şubatında kaçında yolcu lütfen yardımcı olurmusunuz

  14. aydın ayaz diyor

    selam ben aydın ayaz 1991 doğumluyum ve ne zaman gıdecımı oğrenmek ıstıyorum bırde batman sason kac kaldırıcağını oğrenmek ıstıyorum

  15. suleyman arıcı diyor

    slm ben muğla ilinin fethiye ilçesin de yim 91.1 gidiyorum acaba nereye gitcem

  16. Murat ates diyor

    Sivas gürün kıral tertip 91\1 gidiyorum herkeze hayırlı teskereler

  17. selahattin sönmez diyor

    askerlige nereye gidiyorum merak haber bekliyorum

  18. hidayet yılamz diyor

    ben adanalıyım. hiç merak bile etmiyorum çünkü adanalı olanların 90 ı ohal (olan üstü hal)bölgesinde yapıyor. acemi birliği kayseri usta birliği şırnak silopi SİYAH KAYA

  19. ünal yılgın diyor

    ben van merkezdn nezaman gdcm askere 91 lıym

  20. yunus diyor

    91 birliyim kırıkkale merkez ne zaman giderim askere

  21. rasim subaşı diyor

    ben rasim subaşı 91 KAÇGİDİYORUM

  22. ridvan dalca diyor

    beyler ben mugla fethiyeden rıdvan91/1 tertibim burası ne zaman alıyor herkeze hayırlı teskereler..

  23. vedat demir diyor

    91/4 neresi acaba

  24. bedran yalçin diyor

    slm ben 1991?1 gidiyorum ama bana diyaolar şupata hala gideçegim acemi yerine de bilmiyorum ne zaman açik lana cak şimdiden herkese hayirli tekerer diliyorum

  25. cemıl karkaş diyor

    91/1 devlere selamm ALLAH BUYUKTUR ASLAN GIBI YAPIP GELECEGIZ.. BENDE TATLI BIR HEYECAN VAR YA SIZDE DEVRELERRRRRRRRRRRRRR

  26. Fatih kılınç diyor

    Slm bn 91/4 dwreyim acaba nereye dştüm öğrenblrmym samsun/alaçam btn tertplerme şmddn hayrlı teskerelr

  27. ahmet coşar diyor

    slm fatih kardeşim aynı devreyiz 91/4 ısparta eğirdir liyim..daha şimdiden nereye düştüğünü merak etme.. açıklanmaz askere gideceğin 20 gün öncesinden açıklanıyor yani 4 gideceğimiz için kasımda açıklanacak..boşuna bekleme daha 9 ay var ..acele etme..

  28. Ali Çelik diyor

    Selam arkadaşlar ben 13.1.1990 Konya doğumluyum. Okudugum için askere gidemedim. Tecili bozdurdum Şubat ayında gitmek istiyorum dedim. sizce ben Şubat ayında askere gidermiyim. eğer bana cevab atmak isteyen olursa hasretin_mavisi@hotmail.com eklesin konusalım çok merak ediyorum. Şimdiden hayırlı tezkereler herkeze.

  29. ali baloğlu diyor

    91/1 gidiyorm beyler herkeze hayırlı teskereler şimdidem 91 e 1 ler şubatın 10nunda acıklancak nereye düştümüz şafak atarsa 460 😀

  30. berat ılgınlı diyor

    bewnde ılgınlıyım arkadaşlar ilk hafta belli olacak mış yerler şubatın

  31. rıdvan sürül diyor

    ben ç.kaleden rıdvan ben 91/1 gidiyorum acaba acemi birligim neresi

  32. ismail aybey diyor

    slm ben 91.2askere gideceğim ama nereye ne zaman gideceğimi öğrenebilirmiyim

  33. bekir mıh diyor

    slmn arkadaşlar ben 90.4dedenizim temellim inşallah aydına düşersiniz çok güzel yer vede rahat

  34. zeki göz diyor

    kütahya merkez 91/2 yolluyo kütahyayı ama ben şubatta gitmek istiyorum diye bildirdim bunun sonucunu nasıl öğrenebilirim şimdiden tşkkrler

  35. tufan utgun diyor

    bartın amasralıyım 1 gidiyormusuk ama nereye düştük bilmiyorum ne zaman belli olur nasıl öğrenirim

  36. beran koç diyor

    arkadaşlar 12 şubatta dagitım var 15 daha ekleyin 27 şubatta 91-1 birler geliyor en geç 20 şubatta belli olur diye tahmin ediyorum

  37. mahmut şeker diyor

    ben ş.urfa merkezden acaba 1991/1 kaç kalkıyor ne zamna belli olur

  38. davut kotan diyor

    slm ben muş hasköy 91 1 neza man kalkıyor bilen varmı arkadaşlar

  39. dogan aleon diyor

    bu kadar malla aynı anda askerlikmi yapıcam ya.d

  40. savaş yağan diyor

    mrb arkadaşlar ben 91-1 devreyim yerler ne zaman belli olur ne zaman yolcuyuz bilen varmı acaba çok sabırsızlanıyorum nereye düşeriz acaba

  41. bayram baş diyor

    s.a. arkadaşlar bende 91/1 kral tertip yorumlara baktım kesn bi bilgi yok ne zaman açıklanıyor bilen varsa söylesin herkeze slmlar….

  42. RAMAZAN kRaL diyor

    ARKADAŞLAR ŞUBATIN 8 * 10 AÇIKLANICAK 91/1 GİDİCEK OLANLAR…ASKERLİK ŞUBESİNİ OZMN ARAYIP ÖĞRENEBİLİRSİNİZ ŞUBATTA GİDİCEK OLANLAR EKLESİN BELKİ AYNI YERE DÜŞERİZ LAZIM OLUR 😀 ramco_101@hotmail.com

  43. ergun altınyıldız diyor

    91/1 12 şubatta gel dediler cumartesiye geliyo 11 şubat cuma gitsm olmaz mı askerlik şubesine (:

  44. İboCan diyor

    oha yani 91/1 bi gitsin yerleri bi belli olsunda sonra 91/4ler düşünsün bunları daha 1 sene var sızın gıtmenıze koptum valla safak batan güneş olmuş bizim adamlar ne düşünüyor ya şuna bak 🙂 ilk once 1 ler unutmayın bunu krallar gıbı gıdıp gelıcez sonra sız 🙂

  45. Adem Ali GENÇ diyor

    91/1 gidecem nere düştüm rıca etsem söylermisniz..

  46. hasan hüseyin genç diyor

    arkadşlar ben gaziantepten hasan askerlik yerlerimiz ne zaman beli olacak acaba …..

  47. bayramali baş diyor

    s.a. arkadaşlar o kadar araştırdım sordum ama sonunda (( ASAL )) resmi sitesinden açıklama buldum kısaca şöle SEVKE TABİ YÜKÜMLÜLER, SEVK EDİLECEKLERİ EĞİTİM MERKEZLERİNİ 04 ŞUBAT 2011 TARİHİNDEN İTİBAREN e-DEVLET KAPISI ÜZERİNDEN .turkiye.gov.tr ADRESİNDEN ÖĞRENEBİLECEKLERDİR hadi hayırlısı tertipler belki aynı yere düşeriz noble_soldier@hotmail.com birbirimizi tanımakta yarar var arkadaşlar

  48. ahmet balsu diyor

    91 dogumluyum askerligim nereye düştü acemi birligim neresi.

  49. serkan 74 diyor

    ananızın a…… düştünüz senin nereye düştüğünü biz nerden bilelim a.k malmısınız a.k :@

  50. taner 91/1 diyor

    BABA YATAR ŞAFAK ATAR PİÇ TORUNLAR NERDESİNİZ ULAN YANIMA DÜŞERSENİZ VAY HALİNİZİ OLM ÖLDÜNÜZ LAN SİZ GELMEYİN .d:d:

  51. MUSTAFA AHMET DEDE diyor

    ARKADAŞINDA DEDİĞİ GİBİ 04.02.2011 CUMA GÜNÜ TARİHİNDE KESİN SEVK YERLERİMİZ BELLİ OLUYOR.KARDEŞLERİM HAYIRLI GÖREVLER ÖNCELİKLE:)

  52. ibrahim karadağlı diyor

    slm gençler bende sizler gibi 91/1 gidiyorum 04 şubatta nereye duştugumuz belli olacak 21 le 24 şubattada birliklerimize teslim olucaz şimdiden hayırlı teskereler 91/1 gidenler beni ekleyin kacak_efsane_ibo@hotmail.com

  53. Ali Çelik diyor

    Selam arkadaşlar ben 13.1.1990 Konya doğumluyum. Okudugum için askere gidemedim. Tecili bozdurdum Şubat ayında gitmek istiyorum dedim. sizce ben Şubat ayında askere gidermiyim. eğer bana cevab atmak isteyen olursa hasretin_mavisi@hotmail.com eklesin konusalım çok merak ediyorum. Şimdiden hayırlı tezkereler herkeze.

  54. yunus garlı diyor

    91/1 askerler 11.02.2011de yerleri belli olacak haberiniz olsun tertipler.

  55. serhat biçer diyor

    selam arkadaşlar bende 91/1 tertip gidiyorum şubatın 4 dünde yerler belli olucakmış e devletten bakabilirsiniz ordu mesudiyeliyim efendi-serserii@hotmail.com ekleyin

  56. haluk ekinci diyor

    arkadaşlar bu gece 12:00 dan itibaren açıklanıyo yerler 91/1 gidicekler beni eklesin belki aynı yere düşeriz herkeze hayırlı teskereler ceza_dj1@hotmail.com

  57. seydi horoz diyor

    1991/1 kral devre 4 şubat cuma günü belli oluyo devreler simdiden herkese hayırlı teskereler tabi biterse 15 ay

  58. muhamed şentürk diyor

    bellı olcakta site arızalı dıyo arkdaslar naapmak lazım aceba

  59. haluk ekinci diyor

    arkadaşlar istanbuldakilerin yerli pazartesi belli olucakmış ceza_dj1@hotmail.com

  60. ercan adığüzel diyor

    millet 91 1 tertip kütahya merkez beinm acemilik yerim

  61. recep kaplan diyor

    s.a arkdaslar 91/1 şubat 21 askerım .. çanakkele merkez kac ay acemı bırlıqı necı olarak qıdeceqım bana yardımcı olursanız sevınırım

  62. recep kaplan diyor

    s.a arkadaslar 91/1 şubat 21 askerım çanakkale merkez yardımcı olursanız sevınırım kac ay acemelı bırlıgı ve necı olarak qıdceqım

  63. atakan durmuş diyor

    ben hala ögrenemedm yaa nasıl ögrencem :S

  64. cengiz devecioğlu diyor

    selam ben hatay altınözünden cengiz devecioğlu 91/1 askerim acemiliğimi nerde yapacam öğrenebilirmiyim……

  65. serkan 74 diyor

    9. Jan. Eğt. Alay. Kom. Bilecik/Merkez Ordu Donatım /Şoför Aday yerler açıklandı beyler serkan 74 🙂

  66. sadi diyor

    nasıl öğrendin serkan kardeş

  67. batak diyor

    kardaş serkan sen 91e1 tertip misin ben e devlete bakıyorum sistemde hata var diyip duruyor

  68. batak diyor

    bakın arkadaşlar e devlete bakıyorum bir şey yok veyaa yanlış yere mi bakıyorum bi bilgisi olanlar cevep versin babacanlarr

  69. unal karaoğl diyor

    BEN 91/ 1 TERTİP GİDİYORUM BU GUN ÖGRENDIM İZMİRE GİDİCEKMİŞŞİM BİLMEYEN ARKADASLAR ICIN 91 E 1 GİDECEKELR 14 SUBATTA SİRÜSÜ ALIYOR 21 SUBATTA BİRLİĞİNDE OLUCAKLARDIR YARDIMCI OLABILDIYSEM N MUTLU

  70. serkan 74 diyor

    1991 1 tertip im şübeyi aradım meşgul şubeye gittim sistem kapalı dediler olay cıkarttımmm söylediler beyler sistemler açık yalandan sistem yok diyor şubeler yeminle doğru öğrendim

  71. serdar diyor

    slm beyler 91/1 gıdıorum manısa alasehır ulastırma cıktı bugun ogrendım bende.benım gıbı manısa alasehıre cıkan varsa konusalım herkese hayırlı teskereler sımdıden

  72. Gökhan Tuncer diyor

    arkadaşlar 91/1 gideceğim açıklandımı yerler?

  73. batak diyor

    kral tertipler izmir bornovaya düşen varsa haberleşelim yerim belli olmuş 10UNCU J.EĞT.A.K.LIĞI/BORNOVA/İZMİR herkese hayırlı teskereler dilerim batak_01_07@hotmail.com

  74. Gökhan Tuncer diyor

    Bende öğrendim ,
    Burdur merkez 58.eğitim piyade alayı

  75. fatih ünal diyor

    bileciğe düşmüşüm doğrumu acaba 91 1 tertib ısparta yalvaç yağcılar köyü fatih ünal cevdet baba adı hatice ana adı

  76. MEHMET diyor

    mrb arkadaslar acemi birliğim 10UNCU J.EĞT.A.K.LIĞI/BORNOVA/İZMİR varsa ayı yere düşen heberleşelim msn mehmet_arslan_43@hotmail.com

  77. ramazan altun diyor

    hatay serinyol 91/1 şöför adayı ordu donatım……

  78. zülfü demirbaş diyor

    1984 doğumluyum kasımda tecil bozdum şubat döneminde gitme durumum var acaba nereye düştüm yardımcı olursanız sevinirim

  79. Engin BAŞBAYRAK diyor

    arkadaşlar ben muayene olurken bana dediler önce gitmek istiyormusun evet dedim
    şubat ta gidecem heralde ama yerimi nasıl öğrencem bilemiyorum cevaplarsanız sevinirim

  80. zafer diyor

    91/1 manisa alaşehir kardeşim benimde msn falan varsa ver görüşelim

  81. cevher akçin diyor

    askerlik yerimi söylermisiniz

  82. Emre KOÇ diyor

    Arkdaslar merhaba ben 91/1 gtcem nasıl ögrencem yardımcı olurmusnzz yaaa E-devletten nereye grcm

  83. Ender okan özdemir diyor

    Ben yerımi ögrenmek istiyorum nereye düştum?

  84. hakan gökmen diyor

    nereye düştügümü ögrenmek istiyorum aa yadımcı olutmusunuz

  85. Hakkı diyor

    BenımDe 10UNCU J.EĞT.A.K.LIĞI/BORNOVA/İZMİR DusTu ..!

  86. mahmut diyor

    58.piyade er egitim komutanlıgı.burdur.varsa başka giden(aslantepelim_52@hotmail.com)eklesin.

  87. ali can diyor

    ısparta merkez komando iç güvenlik düşen varmı **kilisli**

  88. halputlu diyor

    iç gvenlik ısparta merkez olan arkadaşlkar eklesin arkadaşlar şimdiden bütün tertiplerime hayırlı teskereler sabır diliyorum

  89. savaş sirkeli diyor

    ben savaş sirkeli 1991 doğumlıyım acemi birlik askerliğim nereye duştu

  90. oguzhan ergün diyor

    benımde 10UNCU J.EĞT.A.K.LIĞI/BORNOVA/İZMİR allah yardımcınız olsun arkadaslar

  91. oktay aydogdu diyor

    ısparta merkez 88 liyim 91/1 kral devre gidiyoruz 🙂

  92. Erdoğan diyor

    Ben 1989 doğumluyum 2 yıllık üniversite bitirdim geçen sene 2010da bu sene ocak ayının ikinci haftası falan muayene oldum şubatta gitmek için olmuştum ama bana mayısta gidersin dediler beni bilgilendirirseniz sevinirim tam olarak ne zaman gideceğimi bilmiyorum yardımcı olun ….

  93. avni karadeniz diyor

    ben ne zaman askere gıdegım ona gore ısımızı yapalım

  94. Ergün özkan diyor

    Bende 91/1 ısparta merkez

  95. erkan diyor

    slm arkadaşlar ısparta dağ komando düşen varsa gelsin görüşelim

  96. berat ılgınlı diyor

    ankara etimeskut varmı arkadaşlar ben ılgından konyaaa

  97. sercan gercek diyor

    arkadaslar baglı oldugunuz askerlık subeyı arayın ya da telefon edın ben kral tertıp olarak gıdıyorum istanbul tuzla dustum herkese simdiden hayırlı teskereler….

  98. rüzgar diyor

    erkan ben ısparta eğiridr dağ komando okuluna düştüm 91\1

  99. Mesut Bilgili diyor

    1İNCİ P.EĞT.TUG.K.LIĞI/MERKEZ MaNiSa 91/1 qıdecek arkadaslar Ve Sorusu oLanlar ekleyebılır Mesut@Live.Jp Hayırlı Teskereler

  100. yusufyeral diyor

    ankara etimesgut..

  101. sinan kırmızızambak diyor

    slm arkdslar ben bıtlıslıyım bende 91 1 askere gıdecem yerım bellı oldu hatay serınyol askerlık subesını arayın sıze soylerler

  102. ŞAHİN KAYMAK diyor

    ANKARA MAMAK VARMI ARKADAŞLAR VARSA TANIŞALIM sonsuzol033@hotmail.com

  103. yasin günay diyor

    91/1 ERZİNCAN 59.topcu pıyade komutanlıgı..
    gıden var mı…???

  104. Ahmet diyor

    91/1 HAVA ER EĞİTİM TUGAY KOMUTANLIĞI KÜTAHYA 🙂 VARSA GÖRÜŞELİMM

  105. murat kapucu diyor

    91/1 lerin yerleri belli oldu arkadaşlar arayın askerlik şubesini öğrenin

  106. samet sagun diyor

    91/1 hava er.eğt.tug.k.lığı varsa eklesin beyler hyper_actiwe@hot.. bu adresten face adresimi bulursunuz..tüm devrelerime şimdiden hayırlı teskereler 91/1 krallar önden gider 😉

  107. mehmet bozkaya diyor

    askerlik nereye çikti

  108. murat öztekin diyor

    arkadaslar hıç uğrasmayın kütüğünüzün baglı oldugu askerlik subesını arayın öğrenin HAYIRLI TESKERELER!

  109. irfn dilmc diyor

    s.a bende 89 luyum..91/1 gitcem 6.jan.kom.egt.alayı.k.tanlğı manisa kırkagc ..yerinizi öğrenmek için en yakın asal subesine gidebilirsnz..her seyın hayrlısı..

  110. ufuk akman diyor

    91 e kıral tertip manisa merkez 52 ci aly piyade herkeze sabır allaha emanet olum 12 günüm kaldı

  111. mustafa dokumacı diyor

    nere düstüm yanıt beklım

  112. recep tuğrul diyor

    selam krallar ben 90\1 kral evre dede niz allah heppiğniin yolunu açık etsin öncelikle gelinde gidelim artık dedeniz yorgun be torunlar yormayın bizi şafak 091 sadece başka yok olsada aman yokkk artık

  113. samet köse diyor

    arkadaşlar ben hatay iskenderuna gidiyorum deniz er alayı gidicek arkadaşlar zibidy_cocuqs@hotmail.com ekleyim konusa bilirz

  114. YILDIRIM ELMAS diyor

    91/1 hava er eğitim tugay komutanlığı kütahya herkeze hayırlı tezkereler

  115. EMRE GUNAY diyor

    3. piyade egitim tug. 58. topçu tugayı sofor burdur merkez………….
    Allah herkese sımdıden hayırlı teskereler nasıp eylesın…..

  116. berat ılgınlı diyor

    ankara etimesgut bende ılgın lıyımm konyalı varmıııııı arkadaşlarrr

  117. RIDVAN SOYLU diyor

    s.a arkadaslar bu havada askere gıdılmez ama nıyeyse ben gıdıyorummmm

  118. yusuf er diyor

    ben yusuf acaba ben nereye düşecem??

  119. ercan tekneci diyor

    nere düştüm ben 91/1 gitcem acemi birligim neresi acaba

  120. mesut yılmaz diyor

    arkadaşlar 91/1 ler subata kalkacak askerlik yerleri askerilik subesinden öğrene bilirsin geç kalmayın geç gelirsiniz sonra adıyaman dan mesut

  121. mevlut yanık diyor

    selm ben mevlut acimi birligim neresi acaba TÜM tertiplere hayırlı teskereler….

  122. mesut yılmaz diyor

    bilecik göl pazari herkeze hayırlı tezkereler

  123. betül kantürk diyor

    UMARIM ALLAH TÜM ASKERLERİMİZİ SAĞ SELAMET GÖNDERİRRRRR. ALLAH TÜM ASKERLERİMİZİ KORUSUN ONLARI EVLERİNE DÖNMEK NASİP ETSİN… ABİCİM SENİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

    SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  124. hilal bombatepe diyor

    abim şuan 91- 1.tertip kütahya acemi birlğinde havacı asker 4 gün oldu onu çoooo…..kkkk ÖZLEDİm..! onunla birlkte olan bütün mehmetçiklre hayrlı teskereler diliyorum dualrımız onlarla 😀 😀

  125. canan diyor

    benim nişanlım acemisini kütahya hava er eğitim tugayında yapdı çoook rahattı komutanlarıda çok iidi çok çok rahattı

  126. cihat diyor

    şimdiden hepimize hayırlı teskereler şu anda burdakılerin çoğu yada hepsi birliklerine teslim olmuş ve vazifesine başlamştr allah kolaylık versın gençler acemilik zordur ben 90/4 tertiplerdenım usta bırliğim denizli allah sizi denizliye düşürmesin askeriye güzelde iş çok var devrecilik yok ama sıracılık var ona da 1-2 haftaya alışıyonuz allah kolaylık versın tekrardan hayırlı teskereler RİZELİ

  127. haluk ekinci diyor

    1991/2 kral tertip ekleye bilirsiniz beyler ce_dj1@hotmail.com

  128. Yılmaz diyor

    Selamun Aleyküm UrfaLıyım 1991/2 Gidicem Askere Urfadan 1991/2 Gidicekler Ekleyebilir

  129. dilek kural diyor

    bizim gurursuz şenolgül ne zaman askere gidecek bi gitsede iki tey tey halay çeksek he söyleyin bakam he

  130. mehmet batıbay diyor

    acaba ben kaç gidiyom

  131. yunus okman diyor

    arkadaşlar 91/2 gidiyorum ama nereye düştügümü bilmiyorum yardımcı olurmusunuz

  132. caner bayraktar diyor

    YaLova Merkezz 91/2 nereye dustugun mayısın ilk haftası bellı olcakk yunuss

  133. zeynep yag diyor

    slm abi beni tanırsın eeeee nasılgidiyor askerlik sakın kaytarma kaytarmayacağını bildiğim için söyledim celale slm kendinize iyi bakın unutmayın orasi ana kucağı değil vatan ocağı hayırlı teskereler sen çok özledimmmmm abi MESUT TİLKİ

  134. mehmet kilic diyor

    22.08.1991 dogum luyum kibrista calisiyorum muane kagidim daha gelmedi nezaman gelir ve nzaman muane olurum muane olduktan kacgun sonra veye kac ay sonra askere gidebilirim yardimci olduqunuz icin tesekur ederim simdiden

  135. YILDIRIM ELMAS diyor

    kütahyada acemiliğim dün itibariyle bitti arkadaşlar allah kimseyi kütahyaya düşürmesin havası insanı öldürüyor ben hasta geldim ordan bir günde 4 mevsim yaşanıyor şimdi diyarbakır 8.ana jet üstüne gidiyorum oranın nasıl olduğunu bilen varsa yorumlarını bekliyorum…

  136. ünal diyor

    91/2 ben nezaman gediyom bilen varsa yazsın

  137. AYŞENUR ASAN diyor

    arkadaşlar benim abim askerde. manisada abiniz gidince ağlamayın. ağlayıpta nolucak ki askere gitmeyen adam olmaz. erkek olmaz.ARKADAŞLAR… … … d::dD:

  138. Yalovalı Çerkez diyor

    Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?
    Şüheda fışkıracak toprağı sıksan, şüheda!
    Canı, cananı, bütün varımı alsın da Huda,
    Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda. Vatann Bizee Mekan Size Emanet YALOVA MERKEZZ 91/2 tertiplerr ALLAHA EMANET OLSUN HERKEZZ…

  139. deli dumrul amasyalı diyor

    bende 83 lüyüm gençler hayırlı teskereler…

  140. abdulvahap gücin diyor

    acemi birliğim neresidir öğrenmek istiyom

  141. fatih takmaz diyor

    askerliyim nereye düştü

  142. erdal kalkan diyor

    91/2 askerim nereye düştüm acemı birligim neresi

  143. fatih imamoglu diyor

    zamanı gelınce gitcez beyler vatan borçu yapacaz 912

  144. özgür çiftçi diyor

    ben ne zaman gidiyorum ögrenebilirmiyim… internetten baktıgım da kasım da diyor rize dogumluyum acaba dogrumudur…

  145. hakan kalburcu diyor

    hepinize selam eder saygı sunar hayırlı teskereler dilerim alllah hepimizin yardımcısı olsun demekten başka bişi gelmez elden 1991/2Ş.ahinbey askerliğimin nereye cıktığını öğrenen olursa yazarsanız sevinirim

  146. murat tayşun diyor

    merhaba arkadaşlar bende şırnaktan 1991 liyim ama
    herhalde 4 tertip kalkacağız 4 tertip hangi ayda gidecekler onu merak ediyorum hayırlı teskereler diliyom

  147. mert diyor

    911 ısparta merkeze gidiyor

  148. ayhan özyurt diyor

    91/2 askerim yerlerimiz ne zaman belli olacak ögrenebilirmiyi…

  149. barıs tahta diyor

    bızım askere gıtcegımız veya kac aldıgını ögrene bılırmıyız 91 1

  150. cihat arslan diyor

    way a.q ya bi trlü nereye gtcegmz belli olmadı a. skm böle işinn

  151. mert sönmez diyor

    Evet Arkadaşlar 91-2 gidicek olan arkadaşlar 5.piyade eğitim tuğayı SivaS 26.05.2011 de teslim olucak varsa sivasa gelicek irtibata gecelim..

  152. alparslan diyor

    1991/2 j.uluaştırma sögüt bilecik

  153. ferhat güneş diyor

    91/2 yim ama nereye düştügümü bilmiyorum .ne zaman gideceyiz

  154. zekeriya demir diyor

    91 4 nezaman askere gıtcem

  155. ramazan günaydın diyor

    91 4 nezaman askere gidecek

  156. Mustafa yalçınkaya diyor

    Ya arkadaşlar 91/3 ne zaman yerler belli oluyo ne olur acil söyleyin

  157. barış diyor

    heyacanla bekliyoruz 91/3 perşembe yerler açıklanıyor 18 ağustos eylül 5 teslim şimdiden herkese hayırlı teskereler

  158. hilmi yurtiçi diyor

    arkadaşlar g. antepten gidecekler msj atsın..

  159. osman demir diyor

    slm arkadaşlar ben 913 5.ci piyade eğitim tugaylığına gidiyorum arkadaşlar oraya gelecek arkadaşlar varsa faceden beni ekleyin konuşalım maksat arkadaş olmak.
    birtanem42@hotmail.com.tr

  160. mehmet said levent diyor

    slm arkadaşlar ben 913manisa alaşehir ulaştrma personel okulu inzibat a gidiyorum oraya adı çıkan arkadaşlar beni faceden ekleyn konuşalım by_sontazi_04@hotmail.com

  161. okan yıldırım diyor

    selam tertiplerim bende sizingibi nereye gidecegimi bilmiyorum allah aşkına nereye gidecegimizi söyleyin allah rızası için

  162. ramazan doğan diyor

    benım yer neresı acaba 91/4

  163. mıhe eposta diyor

    ß#8364;N AsKer Lııkk

  164. ismail kocaman diyor

    abi seni cok özledik çabuk dön

  165. emre gültegin diyor

    nere düştügümü örenmek istyorum 91liyim teşekkr ederm

  166. engin salar diyor

    91/4 acemı bırlım nere arkım bugun ögrendı ısparta cıkmış ama bn ögrenemıyrmmm,

  167. metin diyor

    hayırlı teskereler

  168. ramazan oral diyor

    10UNCU J.EĞT.A.K.LIĞI/BORNOVA/İZMİR

    bura hakkında bilgisi olan arkadaşlar çok kısaca cewaplarmısınız

  169. islam duruk diyor

    selam arkadaşlar ben diyarbakırlı islam duruk 1991/1 tertip gitim askere acemi birliğim erzincandı ınu atlatık usta birliğim hakari şemdinli beyyurdu karakolunda askeriğimi yapıyom benim yerime düşen arkadaşlarımın allah yardım cı ları olsun aminn şafak 163 bitermi arkadaş

  170. MURAT SALLABAŞ diyor

    Şafak:21 başka yok.HAYIRLI TESKERELER

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.