1993/1 Tertipler Tanışıyor

1993/1 Tertip askerler düştükleri acemi birliklerini konunun altındaki yorum kısmından yazabilirler. Böylelikle aynı birliklere düşen arkadaşlar birbirleri ile tanışabilirler…

Değerli 1993 / 1 tertip şubat ayı askerleri. Acemi birliğinizi internet üzerinden öğrenmeniz mümkün. Ancak Acemi birlikleriniz henüz sisteme girmediğinden yerlerinizi şuan için öğrenemezsiniz.

Askerlik Sorgulama işleminizi Şubat ayının 2. haftasında gerçekleştirebilirsiniz. Şubat ayının 20′si ve 30′u arasında da Acemi birliklerinize teslim olmanız gerekmektedir. Sülüsünüzde belirtilen tarihte acemi birliğinize teslim olunuz.

Acemi Birliği sorgulama işlemini nasıl yapıcağınız konusunda sizler için hazırlanmış videoyu izlemek için alt kısımda bulunan bağlantıyı kullanabilirsiniz.

Açılan sayfadaki konunun altına yorumunuzu bırakarak, acemi birlikleri açıklandığında mail adresinize bildirim gönderilecektir.

Bu yazı 6349 kere okundu.
  • Site Yorum

Yorum yok var.

  1. ALİ AYVAZOĞLU dedi ki:

    ne zaman askere gidi yorum 1 . tertipmi

  2. ramazan yörük dedi ki:

    neye ögrenmiyoz ben ögrenmek istiyom

  3. okan dedi ki:

    Kolay Gelsin Arkadaşlar Ne Zaman Belli Olur Bi Yardımcı Olsanız….1993/1

  4. FIRAT YİĞİTTEKİN dedi ki:

    🙂

  5. omer caglar dedi ki:

    93/1 dogumluyum eylul dogumluyum ne zaman gıderım

  6. emrah köksal dedi ki:

    askere ne zaman gideçem 1993/1

  7. mehmetsait bilgin dedi ki:

    Teşekkürler

  8. halil karayiğit dedi ki:

    arkadaşlar askere ne zaman gideceğim kaç tertibim diye soruyorsunuz ben cevaplim eylülde nisan mayısta vb. doğmanız önemli değil yıl önemli 93lümüsün askere gidiyosun demektir benim kütüğüm g.antep/sahinbey şahinbey 1 tertip gönderiyor sizde sitelerden bakıp kaç tertip gideceğinizi öğrenebilirsiniz 93/1 tertiplerin sevk tarihleri değişti 4-7 subat arası gidiyoruz buna göre sülüsüde heralde 10 gün önce falan alıyoruz 21 ocaktı galiba şimdiden herkeze hayırlı tezkereler 🙂

  9. emre turan dedi ki:

    Ben agri dogu bayazit ta muane oldum ordaki subede 4 subatta subeye gidip teslim olmam gerekiyor ama nereye gidecegimi hala bilmiyorum yardimci olursaniz sevinirim.

  10. emirhan öner dedi ki:

    merhaba unıversıte ogrencısıyım bana 2.senemı okuyorum 1993 eylul dogumluyum bana hıc bırsekılde kagıt gelmedı tecıllıyım , tecılı bozmak ıstıyorum bozdurdugum gıbı alırlarmı edırne kutuk zeytınburu

  11. Uğur Özyürek dedi ki:

    teşekkürler

  12. hakan krbck dedi ki:

    arkadaslar 1993/1 tertp subat 4 gidecekmis acemi birliginin nereye düstügü ne zaman belli olacak bilen varmı

  13. Huseyın alpboğa dedi ki:

    Ne zaman belli olcak

  14. huseyin alpboğa dedi ki:

    Ne zaman belli olur acemi birligim

  15. yunus güner dedi ki:

    1993 malatya m
    erkez doğumluyum şubatta gidermiyim

  16. soner yıldız dedi ki:

    1993 nısan dogumluyum bıan once goturselerde gıtsem artık ya jandarma komando yada komando yapsalar benı ne var.dağda kı ıtler beklesın krallar gelıyo 1993

  17. eray canbaz dedi ki:

    1993 doğumluyum muane olurken şubatta gicen dediler doğrumu acaba

  18. ünal zeren dedi ki:

    nere dideceğimi nasıl öğrene bilirim

  19. yaşar hoşsöz dedi ki:

    bende 93 doğuluyum adana seyhan bugün askerlik şubesine gittim ve ocak 21 inde şubatta gideeklerin sülüsh ünü verecekerini söylediler ben ne zaman giderim şubatta gitmek istediğimi söylemiştim

  20. adem tarin dedi ki:

    askerlık yerım ne zaman belli olacak
    1993/1 gidiyorum subat 4

  21. ömer çobanoğlu dedi ki:

    arkadaslar ocagın 21. inde sinüs alınacak subeenıze gıdıp ögrenebilirsiniz

  22. serkan sert dedi ki:

    alacaksanız alın artık yeter 20 yaşına bastım

  23. yakup ersöz dedi ki:

    arkadaşlar 21 ocak belli oluyor saygılar

  24. nasip dedi ki:

    93/1 gıdecek olanlar 7 subatta muayne oldugu yerden sürüsünü alacaktır 20 ile 23 arası teslım olma süresiymiş şimdiden yerınızı ögrenme sansınız yk e dewlettede bısı cıkmıyo..

  25. tolga sınan dedi ki:

    nemn gtcemii nssl ögreniceZ

  26. gökhan kahramaner dedi ki:

    allah herkese gittiği gibi gelmek nasip etsin

  27. tayfun yanık dedi ki:

    93/1 tertibler şubat ayında 4 ila 7 arası sülüsler verilecekmiş ama internetten de bakılınca ne zanman nereye gideceyini şubat ayında ögrenebilirsiniz diye yazıyo yani 9371 tertibler en fazla şubat 20 de askere gitmemiş kimse kalmayacak nasip arkadaş ta belirtmiş ama okunan lara aldırmayın ben size derimki gidin şubenize ve 93/1 tertibler ne zanan nereye gideceklerinin ne zaman ögrene bilirler derseniz yardım cı olacaktır herkeze hayırlı tezkereler

  28. Ahmet.. dedi ki:

    ArkadaşLar.. ßiLmediqinz.. ßişe Var.. 93-1 TertipLerin qidiş Zamanı 15 qün öne alındı yanii ocak 21-24 arasıı.. SLüs. VeriLio. qidecek yer ßeLLi oLuo.. Vee Şubat ayının 3 ile 7 si arası. tesLim ve alım ßaşLıo Yhanii anLıcanız 93-1 ler.. şubatın 3 ile 7 sinde. qidioruzz..

  29. murat dedi ki:

    iyi akşamlar yav ben muayenemi geç oldum zamanın geldiğini bilmiyodum neyse sonuçta geçte olsa oldum bizim ilçeye 93/1 vurmuş benim geç muayene olmamın askere geç gitmeme sebep olurmu yoksa bende 93/1 gidebilirmiyim?

  30. fatih dinç dedi ki:

    Arkadaşlar ocak ayının 20şiyle 21 i arasında belli olucak nereye düştüyümüz 93e 1 ler en geçte şubatın 7 sine kadar gidiyoruz

  31. Ahmet yıldız dedi ki:

    arkadaşlar ben bugun nerden baksan 7 tane felan askerlık şebsını aradım ve sadece ne zaman gıtcegımızı soledım. sexk tarıhlerı gerı alınmış şubat 4 ile 7 arasında gıtcekmısız.21 ocak pazartesı gunu sulusunu almaya gıttıgımızde nereye dustugumuz bellı olcakmış

  32. Ahmet Karakaş dedi ki:

    Sıhıyer olan varmı?

  33. muhamet mustafa taş dedi ki:

    Selam arkadaşlar 21 ocak pazartesi ğünün belli olacak 93/1 teritpler olarak allah bizleri herşeyin hayırlısını kılsın işl rabbim bizleri vatanı en iyi şekille savunmamızı sağlasın arkdaş pazartesi ğünü burda bulaşım herkez nereye düştüğünü yazsın belli aynı yerler düşeriz işl hadi herkez allaha emanet olsun

  34. irfan senturk dedi ki:

    Arkadaslar hangi tertip gittigimi nasil ogrenebilirim? Nereye dustugum onemsiz heryerler bizim.!!

  35. Hayrettin Karakoc dedi ki:

    merhaba arkadaslar van caldiran 1993/1 gidiyor duyduguma gore subat 4 –7 tarihleri arasinda gidiyoruz.21 ocakta yerlerimiz belli olcak dogrumu arkadaslar eqer dogruysa herkes p tesi aksami kim nereye dusmus buraya yazalim en azindan birbirimizi taniriz . Allaha emanet olun arkadaslar.Biri tam bilgi verse. daha quzel olurdu 🙁

  36. ahmet durmuş dedi ki:

    selam arkadaşlar ben ahmet 93/1gidiyorum bende sakarya karasulu yum

  37. burhan şahın dedi ki:

    arkadaslar bende 93/1 su yorumları okudumda merak ettım subatın 7sındemı gıdıyorum

  38. enes aydin dedi ki:

    birisi bana yardımcı olurmu

  39. okan ünal dedi ki:

    ARKADAŞLAR 21 OCAKDA BELLİ OLUCAK HERKEZİN NE ZAMAN GİDECEGİ EN YAKIN ASKERLIK SUBESINE GİDİP ÖĞRENEBİLİRSİNİZ !

  40. mete siler dedi ki:

    arkadaşlar bende 93/1 olarak gidiyorum ancak a-b olarak ayırmışlar 21 ocakta a yada b gidecegimizi ve yerlerimizi ögrenecegiz a gidenler 4-7 şubat arası b gidenlerde 18-20 mart arası alınacakmış yani 21 ocakta belli oluyo ne zaman gidecegimiz

  41. ali has dedi ki:

    arkadaşlar p.tesi allahın izniyle acemi birliqimiz belli olucak şimdiden herkese hayırlı teskereler ben aradım şubeyi 5 şubatta birliğime teslim olucam p.tesi herkes gitsin öqrensin ve buraya yazsın herkese bol şans 93/1 KrAl tertipler =))

  42. cihan gürel dedi ki:

    21 ocakta yerler belli olucakmış yani önümdeki pazartesi. 21 şubatta sülsler hazırlancakmış muhtemelen 25 26 şubatta teslim oluncakmış. benim bildğm kadarı bu.

  43. cafer altuntaş dedi ki:

    slm arkdaşlar ben cafer tokat merkezden 21 ocakta yerler bellii oluor yenii bu pazartesii sünüslerde alıncak aynı gün haberiniz olsun -4 ile 7 şubattada göürüorr görüşmek üzere kib

  44. mustafa aka dedi ki:

    arkadaşlar herkesin inş. gönlünden geçen yer çıkar herkes düştüğü yeri yazsın aynı yer çıkan arkadaşlar olursa tanışırz daha iyi olur kardeşler sıkıntı olmaz hem daha iyi olr tanıyıp tanımadğmız insanlar olcak beraber hiç değilse fazla sıkıntı çekmeyiz p.zrtesi görüşmek üzere 93/1 ali has knka sndemi yorum attn heaal

  45. hakan kösen dedi ki:

    Slm arkdaslar bende dogubeyazitliyim bnde 1 gidiyorum subeyi aradim dedilerki 21 subat pazartesi gunu yeriniz belli oluyor subatin 4 u ile 7 si arasinda birliginize teslim oluyorsunuz yerleri belli olanlar burada paylassinnnnnnnn

  46. samet keşçi dedi ki:

    arkadaslar bu ayın 4 ünde gitme duyumu dogrumudur bilgisi olan varmıdır ???

  47. MEHMED ALİ ÇOBAN dedi ki:

    selamun aleyküm arkadaşlar. hayırlısı ile vatani görevimizi yapmak için. bizden öncekiler gibi bizlerde sıramızı bekliyoruz. rabbim bütün vatan evladlarını bu sınavını kolay bir şekilde vermeye yardımcı olsun. biliyoruz ki hepimiz arkamızda sevdiklerimizi bırakacagız onları allah a emanet edecegiz. herkesin bu şanlı vazifeyi yerine getirecegi için onurlu ve gururlu olması gerekir. allahım hepimizin yar ve yardımcısı olsun . sevgilerimle . GAZİANTEP.

  48. yakup ersöz dedi ki:

    arkadaşlar bizim ilçe şubatta gidiyor yabancı şubede muayene oldum mayıs yazıyor ne demek bu yardımcı olun ltfn

  49. kenan acar dedi ki:

    93/1 tertiplerim inşallah tanışırız simdiden hayırlı teskereler KONYA 🙂

  50. hasan dede erbayram dedi ki:

    sabırsızlıkla gece 12:00 yi bekliyorum. yani 21.01.2013 tarihini 🙂 İnşallah hepimiz için kolay bir dönem olur.93/1 Kral tertip. KONYAdan Selamlar.

  51. yakup kaya dedi ki:

    arkadaşlar bu gece 12 de açıklancaksa hangi siteden görebiliyoruz… bilen varsa söylerse sevinirim şimdiden hepimiz için hayırlısı olsun 931 malatyadan selamlar

  52. hasan dede erbayram dedi ki:

    yakup kardeş, e-devlet sisteminde görünecek yada şube nin birine giderek öğrenirsin. e-devlet şifresinide ptt merkezlerinden 2 tl ye alabilirsin.

  53. yakup kaya dedi ki:

    tamam kardeş eyvallah sağolasın…

  54. ilhan karayiğit dedi ki:

    93 1 belli oldumuu

  55. Mehmet Asker dedi ki:

    Kayresi hava birliğine düştüm arkadaşlar. Bu siteden öğrendim. İyi araştırın sitenin sayfalarını, nerden bulduğumu hatırlamıyorum heycandan 🙂 ama bu siteden sorguladım. askerliksorgulama.com Teşekkürler… 🙂

  56. yakup kaya dedi ki:

    arkadaşlar bu siteden yerini öğrenen varmı varsa nerden baktığinızı söyleyin… e-devlet haricinde başka bi yerden öğrenen varmı

  57. muhammet mustafa dedi ki:

    izmir foça jandarma komando … RABBİM HERKEZE SABIR VE HAYRLI TESKERELER VERSİn… ANKARADAN GİDECEKLER EKLESİN 🙂 ( SİNCAN ) 3

  58. Teoman dedi ki:

    selam beyler ben 92 dogumluyum kasımda tecil bozdurdum askeri şubede şubatta gidersin dediler. yarın ptt den e devlet siremi alıcam baska siteden ögrenme şansım varmı?

  59. Musa BABACAN dedi ki:

    İzmir Yeni Foça Jandarma Komando

  60. hasan dede erbayram dedi ki:

    tekrar selam. kütahya merkez/ havacı çıktı. oraya gidecekler faceden eklesin gitmeden tanışalım faydası olur bence 🙂 ismimi arattırın zaten tek ben zarım başkası çıkmaz 🙂 konyadan selamlar… 93/1 kral tertip… havacı/ KÜTAHYA…

  61. sezgi çandik dedi ki:

    hayırlı geceler benım bı sorum olucak benım kutugum 2 gönderıyo bende 1 gitmek ıstedıgımı söyle dım muayene oldumdugum yere. ordan aldım kagıtta subat 21 yazıyo ben sımdı kaç gıdıcem bana bırı yardımcı ola bılırmı acaba teskkurler.

  62. ercan özdemir dedi ki:

    ben 93/1 yerım belı oldu mardınlıyım ısparta pıyede tertıbım olna arkadaslar bu numaraya mesaj ceksın 0 404 22 35 berbaer gıdelım yer kızıltepe /mardın

  63. yusuf imirgi dedi ki:

    arkadaşar yerim belli oldu ağrı doğubayazıtlıyım acemi birliğim ısparta iç güvenlik bursada oturuyorum

  64. oktay kütük dedi ki:

    gel torun gel ayvayı yediniz oglum siz ben 92 1 gittim sizin has dedeniz cok zor cok

Bir yorum bırak